:: افزایش 600 درصدی سرعت بخش های ویندوز توسط Intelli HyperSpeed

 

اگر از سرعت و کارایی ویندوز خود ناراضی هستید , اگر نسبت به ابتدای نصب ویندوز اختلالاتی در آن ایجاد شده و اگر مایل به تعمیر اشکالات ویندوز خود و بهینه سازی سرعت و کارایی آن هستید نرم افزار جدید Intelli HyperSpeed 2005 محصولی از شرکت IObit برای شما بسیار موثر خواهد بود .

به گفته ی سایت سازنده طبق مقایسه ای که بین این نرم افزار و نرم افزاری های Advanced System Optimizer 2 و System Mechanic 5 و TuneUp Utilities 2004 وTweak-XP Pro و ..... در این صفحه Intelli HyperSpeed 2005 رتبه ی 1 را به خود اختصاص داد ! برای کار با این نرم افزار فقط به 2 کلیک ساده ی موس نیاز است و نرم افزار خود به خود شروع به معاینه ی ویندوز و شناسایی عیوبی که منجر به Crashing آن شده اند مینماید و همچنین با ایجاد تغییرات در تنظیمات بخش های مختلف ویندوز کارایی آن را بسیار بالا می برد . این نرم افزار مدعیست که سرعت اینترنت و سایر بخشهای ویندوز شما را تا 600 % بالا خواهد برد !!!

برای مشاهده ی ویژگی های کامل این نسخه از نرم افزار حتما سری نیز به این صفحه از سایت بزنید.

Intelli HyperSpeed 2005 را میتوانید از اینجا:
دانلود کنید نسخه ی 1.1 را با حجم مگابایت

تصاویری از محیط

:: بازگرداندن تصاویر پاک شده از حافظه ی دوربین دیجیتالی یا هارد

 

با افزایش روز افزون تعداد دوربین های دیجیتال و گوشی های تلفن همراه دوربین دار , تصاویر دیجیتالی از اهمیت بالایی برخوردار شده اند به گونه ای که ارزش هر کدام از عکس های گوشی همراه و یا دوربین دیجیتالی مان و یا حتی تصاویر کپی شده در هارد برای ما بسیار بالا رفته است و به هیچ وجه حاضر به از دست دادن انها نیستیم. حال اگر عکس یا پوشه ای از تصاویر درون هارد و یا Memory دوربین دیجیتال سهوا و یا عمدا پاک شود , چه می کنید؟ آیا راه برای بازگشت وجود دارد؟ بلی ساختار بیشتر Memory Card ها ودیسک سخت ها به گونه ایست که اطلاعات آن قابل بازگشت میباشند.

Recover My Photos محصولی از شرکت GetData که با محصول قدرتمند Recover My Files این شرکت همگی آشنا می باشیم , نرم افزاری قدرتمند برای بازگرداندن تصاویر دیجیتالی پاک شده از حافظه های جانبی میباشد مانند Smart Media, Compact Flash, Memory stick و Hard Disk و ... این نرم افزار با اکثر دوربین های دیجیتالی که در ویندوز برای خود درایو ایجاد می نمایند سازگاری کامل دارد .فرمتهای  JPEG, TIFF, BMP, CRW, NEF, RAW و  حتی فرمتهای صوتی و تصویری AVI, MPEG, MOV and WAV را میتواند بازگرداند .

این محصول بسیار سریع و آسان برای استفاده می باشد . برای مشاهده ی ویژگی های کامل Recover My Photos سری به این صفحه از سایت بزنید . Recover My Photos را میتوانید از اینجا:

دانلود کنید نسخه ی 2.80 را با حجم 1.6 مگابایت
تصاویری از محیط

:: نسخه ی 7.0 از نرم افزار قدرتمند InterVideo WinDVD نیز عرضه شد

 

تصور کنید کنید که برای تماشای یک فیلم مهیج به یک سینما تئاتر با پرده ی بزرگ و صدای مهیج و دالبی را از همه طرف حس می نمایید . چه احساسی به شما دست می دهد؟

WinDVD 7.0 محصول جدید کمپانی InterVideo این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد . ویژگی های فوق العاده ی این نرم افزار در پخش با کیفیت VCD و DVD آن را از نرم افزارهای دیگر متمایز می کند . صدایی متفاوت و تصویری شفاف از ویژگی های برتر این نرم افزار است . در بخش Speaker Control شما قادرید که تنظیمات صوتی را برای  پخش به دلخواه خود تغییر دهید . علاوه بر توانایی های فوق العده در پخش فایل های صوتی و تصویری , امکاناتی متفاوتی نظیر تبدیل فریم های یک کلیپ به فرمت GIF و ذخیره آن به صورت تصویر و دادن امکانات کنترلی متفاوت برای پخش فیلم را نیز داراست .

برای مشاهده ی جزییات کامل در مورد این محصول قدرتمند حتما سری نیز به این صفحه از سایت بزنید .

این نرم افزار با ویندوزهای 2000 و Xp سازگاری کامل دارد .برای کارایی هر چه بهتر این نرم افزار نرم افزار های زیر باید بر روی سیستم نصب باشند :

DirectX 9
Description: Mandatory
OS: Windows 2000, Windows XP
Download DirectX 9

Windows Media Format 9
Description: Mandatory
OS: Windows 2000, Windows XP
Download WMF 9

QuickTime Player
Description: Mandatory for QuickTime Media Support
OS: Windows 2000, Windows XP
Download QuickTime Player

RealPlayer
Description: Mandatory for Real Media Support
OS: Windows 2000, Windows XP
Download RealPlayer

Windows Media Player 9
Description: Mandatory for Windows Media Support
OS: Windows 2000, Windows XP
Download Windows Media Player 9 for Windows 2000
Download Windows Media Player 9 for Windows XP

WinDVD 7.0 را میتوانید از اینجا :
دانلود کنید با حجم 37.8 مگابایت