:: تامین امنیت مورد نیاز ویندوز توسط Computer Security Tool 3.01

 

برای برخورداری از یک سیستم امن چه میکنید؟ آیا خوتان به تنهایی مهارت آن را دارید که تمامی ضعف های امنیتی ویندوز را پوشش دهید یا اینکه از نرم افزاری مخصوص کمک میگیرید ؟

Computer Security Tool نام نرم افزاری از شرکت GetData می باشد که به بررسی بخشهای مختلف سیستم شما از لحاظ امنیتی می پردازد و با از بین بردن آن ضعف ها ، محیطی امن را برای شما به ارمغان می آورد .عمده ی تاکید این محصول بر 8 بخش مهم ویندوز می باشد که با هم به بررسی آنها می پردازیم :

1-User Account Security : که به بررسی User های تعیین شده در یک ویندوز و تامین امنیت پسورد های مختلف موجود در آنها میپردازد و از دسترسی افراد غیر مجاز به آنها جلوگیری به عمل می آورد.

2- Communication Security : به شما نشان می دهد که سیستمتان چگونه در حال ارتیاط با دیگران  است و چه اطلاعاتی از کامپیوتر شما قابل دسترسی میباشد  .

3- File Association Security : اطلاعات و فایلها ی موجود در سیستم را تحت نظر می گیرد و با مشاهده ی کوچکترین عمل مشکوکی برای توقف آن اقدام مینماید.

4- File Permission Security : به شما اجازه میدهد که کنترل User های مختلف ویندوز را از جهت دسترسی یا عدم دسترسی به فایل ها و برنامه تعیین کنید !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد