:: بازگرداندن تصاویر پاک شده از حافظه ی دوربین دیجیتالی یا هارد

 

با افزایش روز افزون تعداد دوربین های دیجیتال و گوشی های تلفن همراه دوربین دار , تصاویر دیجیتالی از اهمیت بالایی برخوردار شده اند به گونه ای که ارزش هر کدام از عکس های گوشی همراه و یا دوربین دیجیتالی مان و یا حتی تصاویر کپی شده در هارد برای ما بسیار بالا رفته است و به هیچ وجه حاضر به از دست دادن انها نیستیم. حال اگر عکس یا پوشه ای از تصاویر درون هارد و یا Memory دوربین دیجیتال سهوا و یا عمدا پاک شود , چه می کنید؟ آیا راه برای بازگشت وجود دارد؟ بلی ساختار بیشتر Memory Card ها ودیسک سخت ها به گونه ایست که اطلاعات آن قابل بازگشت میباشند.

Recover My Photos محصولی از شرکت GetData که با محصول قدرتمند Recover My Files این شرکت همگی آشنا می باشیم , نرم افزاری قدرتمند برای بازگرداندن تصاویر دیجیتالی پاک شده از حافظه های جانبی میباشد مانند Smart Media, Compact Flash, Memory stick و Hard Disk و ... این نرم افزار با اکثر دوربین های دیجیتالی که در ویندوز برای خود درایو ایجاد می نمایند سازگاری کامل دارد .فرمتهای  JPEG, TIFF, BMP, CRW, NEF, RAW و  حتی فرمتهای صوتی و تصویری AVI, MPEG, MOV and WAV را میتواند بازگرداند .

این محصول بسیار سریع و آسان برای استفاده می باشد . برای مشاهده ی ویژگی های کامل Recover My Photos سری به این صفحه از سایت بزنید . Recover My Photos را میتوانید از اینجا:

دانلود کنید نسخه ی 2.80 را با حجم 1.6 مگابایت
تصاویری از محیط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد